ΠΑΡΑΠΟΝΑ & ΑΙΤΗΜΑΤΑ, ΠΑΝΤΑ ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ
Παρακολουθήστε, διαχειριστείτε και επιλύστε παράπονα με ταχύτητα και διαφάνεια κρατώντας τους πελάτες σας ικανοποιημένους.


ΟΤΑΝ Η ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ… ΕΜΠΟΔΙΟ
Δυσκολία στην παρακολούθηση
Όταν τα παράπονα και τα αιτήματα είναι διάσπαρτα σε emails και κλήσεις, τα follow-ups συχνά καθυστερούν ή χάνονται.
Ασαφείς ευθύνες
Χωρίς ξεκάθαρη ανάθεση, οι εργασίες μπορεί να διπλασιαστούν, να παραβλεφθούν ή να καθυστερήσουν.
Ελλιπείς ή χαμένες πληροφορίες
Η απώλεια κρίσιμων δεδομένων οδηγεί σε επιπλέον εργασία, παρατεταμένους χρόνους επίλυσης και αυξημένο κίνδυνο μη συμμόρφωσης.
ΜΕ ΤΗΝ TEKMON, ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ
Βελτιστοποιήστε και αυτοματοποιήστε την παραλαβή, παρακολούθηση και επίλυση παραπόνων μέσα σε λίγες μόνο μέρες:
Ενεργοποιήστε την υποβολή ψηφιακών παραπόνων μέσω mobile ή web φορμών.
Αυτοματοποιήστε τις ροές ανάθεσης και κλιμάκωσης.
Παρέχετε ενημερώσεις κατάστασης και παρακολούθηση σε όλους τους stakeholders σε πραγματικό χρόνο.
Συνδέστε τα παράπονα με διορθωτικές ενέργειες και παρακολουθήστε την πορεία επίλυσης.
Δημιουργήστε προσαρμοσμένες αναφορές για συμμόρφωση και ανάλυση βασικών αιτιών.
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ
ΠΛΗΡΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ & ΕΛΕΓΧΟ
Παρακολουθήστε την πορεία κάθε παραπόνου από την υποβολή έως την επίλυση, με ενημερώσεις κατάστασης σε πραγματικό χρόνο και πρόσβαση σε κεντρικά αρχεία.
ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΥΣΗ
Μειώστε τις καθυστερήσεις με αυτοματοποιημένες ροές εργασίας, άμεσες ειδοποιήσεις και mobile-first εργαλεία.
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ
Ανταποκριθείτε στις κανονιστικές απαιτήσεις εύκολα, με ανιχνεύσιμες, καλά τεκμηριωμένες περιπτώσεις και αυτοματοποιημένο reporting.


ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Μια μεγάλη εταιρεία παραγωγής τροφίμων χρησιμοποιεί την Tekmon για τη διαχείριση παραπόνων πελατών και προμηθευτών σε πολλαπλές τοποθεσίες.
Πριν από την Tekmon, τα παράπονα καταγράφονταν μέσω email και παρακολουθούνταν χειροκίνητα, με αποτέλεσμα να χάνονται περιπτώσεις παραπόνων, να καθυστερούν οι διαδικασίες παρακολούθησης και να υπάρχουν προβλήματα συμμόρφωσης.
Πλέον, τα παράπονα υποβάλλονται μέσω μιας απλής ηλεκτρονικής φόρμας, δρομολογούνται αυτόματα στο κατάλληλο τμήμα και παρακολουθούνται σε πραγματικό χρόνο. Οι διορθωτικές ενέργειες συνδέονται απευθείας με κάθε υπόθεση και οι αναφορές συμμόρφωσης δημιουργούνται άμεσα, εξοικονομώντας στην ομάδα Διαχείρισης Ποιότητας πολύτιμες ώρες εργασίας κάθε εβδομάδα.
Μας εμπιστεύονται πάνω από 30.000 χρήστες παγκοσμίως









