ΕΞΥΠΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ
Οργανώστε, παρακολουθήστε και επιλύστε αιτήματα συντήρησης, ασφάλειας και λειτουργιών πιο γρήγορα με την ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα της Tekmon.


ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ
Αιτήματα χάνονται ή καθυστερούν
Η χρήση emails, τηλεφωνημάτων ή εντύπων οδηγεί συχνά σε παραλείψεις ή ξεχασμένα αιτήματα, προκαλώντας καθυστερήσεις και κινδύνους ασφάλειας.
Έλλειψη ορατότητας μεταξύ ομάδων
Χωρίς ένα κεντρικό σύστημα, οι managers δεν μπορούν να δουν την κατάσταση αιτημάτων, τον φόρτο εργασίας ή επαναλαμβανόμενα ζητήματα, δυσκολεύοντας την αποτελεσματική ιεράρχηση και κατανομή πόρων.
Αργοί χρόνοι απόκρισης
Η χειροκίνητη δρομολόγηση αιτημάτων στο σωστό άτομο ή τμήμα καθυστερεί την επίλυση και επηρεάζει την ποιότητα των υπηρεσιών.
ΜΕ ΤΗΝ TEKMON, ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ
Βελτιστοποιήστε τη λήψη, δρομολόγηση και επίλυση αιτημάτων — απλά και χωρίς κώδικα:
Δημιουργήστε προσαρμοσμένες φόρμες αιτημάτων με πεδία όπως dropdown menus, φωτογραφίες και συνδεδεμένα στοιχεία, και κοινοποιήστε τα στους κατάλληλους χρήστες.
Δεχτείτε αιτήματα από χρήστες εκτός πλατφόρμας μέσω ασφαλών συνδέσμων, QR codes ή ενσωμάτωσης στο εταιρικό portal.
Δρομολογήστε αυτόματα τα αιτήματα στην κατάλληλη ομάδα, με άμεσες ειδοποιήσεις προς τους χρήστες.
Μετατρέψτε τα εισερχόμενα αιτήματα σε εντολές εργασίας και αναθέστε τα απευθείας σε τεχνικούς ή ομάδες.
Επιτρέψτε στους τεχνικούς να διαχειρίζονται εργασίες μέσω mobile ή desktop app, καταγράφοντας ενέργειες, φωτογραφίες και σχόλια.
Ενημερώστε αυτόματα τους αιτούντες για την κατάσταση και την πρόοδο των αιτημάτων.
Παρακολουθήστε όλα τα αιτήματα και τις εντολές εργασίας σε ένα κεντρικό dashboard με δεδομένα και insights σε πραγματικό χρόνο.
ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ
ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ
Κάθε υποβολή καταγράφεται, παρακολουθείται και δρομολογείται, διασφαλίζοντας ότι δεν χάνεται τίποτα.
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΟΜΑΔΩΝ
Οι ομάδες γραφείου και πεδίου παραμένουν σε επικοινωνία χωρίς να βασίζονται σε ατελείωτα email threads ή τηλεφωνήματα.
ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ
Παρακολουθήστε τον φόρτο εργασίας, εντοπίστε καθυστερήσεις και επαναλαμβανόμενα προβλήματα προτού κλιμακωθούν.
ΤΑΧΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ
Η αυτοματοποιημένη δρομολόγηση και η διαχείριση εργασιών μέσω κινητού εξασφαλίζουν έγκαιρη και αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων.


ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΑΙΤΗΜΑ
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Μία εταιρεία logistics χρησιμοποιεί την Tekmon για τη διαχείριση εσωτερικών και εξωτερικών αιτημάτων συντήρησης και ασφάλειας σε πολλαπλές αποθήκες.
Πριν από την Tekmon, τα αιτήματα υποβάλλονταν μέσω τηλεφώνου ή email, οδηγώντας σε καθυστερήσεις, κακή επικοινωνία και απώλεια πληροφοριών.
Τώρα, οι υπάλληλοι υποβάλλουν τα αιτήματα μέσω κωδικών QR που είναι αναρτημένα στους χώρους εργασίας, τα οποία δρομολογούνται αυτόματα στην κατάλληλη ομάδα συντήρησης. Οι τεχνικοί ενημερώνουν την κατάσταση απευθείας από το πεδίο και οι αιτούντες λαμβάνουν ειδοποιήσεις προόδου σε πραγματικό χρόνο. Η διοίκηση παρακολουθεί την απόδοση μέσα από ένα κεντρικό dashboard, μειώνοντας τις καθυστερήσεις και αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών.
Μας εμπιστεύονται πάνω από 30.000 χρήστες παγκοσμίως











